Prov!!

 

Yay!! Jag ar uppkladd for plugg!! Med mina nordglasogon, mjukisklader och sidtofsar :p och ska precis springa ivag till testing centret for att ta ett prov i min Current Social Problems klass :D Jag alskar den klassen ... och funderar pa att lasa en minor i Sociologi !! whoho!

Wish me luck!! hugs // Mickis

mamma

Lycka till hoppas det gick bra.

mickis

haha tack :) jag tror att det gjorde det iaf :p

daniella

Nu såg du verkligen ut som taylor swift..:D roligt.. Iaf går det bra får du megabra betyg? Varför bryr du dig inte om betyg längre.. Mickis don't go that way.. Då kommer du sluta som mig och Jocke.. Om det går för dig... Hmm

mickis

hmm, mest for att jag inte behover ha superbra betyg langre, jag behover inte ansoka till nagon mer skola och i konstbranschen allmant sa behover man inte ha superbetyg, det ar det man gor som raknas.

Och det gor att jag inte ar superstressad over allt sant langre..



Sen sa ar det en upplevelse att ga pa college. Det ar en upplevelse att vara ung, och att vara pa en skola full med medlemmar med saker som hander hela tiden. Jag vill inte spendera all tid med att plugga. Det kanns inte vart det - att leva och vara lycklig ar ocksa viktigt!

Sa, jag vill lara mig saker. Men betygen kanns inte sa viktiga for mig langre.. :p

mamma

Jag förstår, du håller på med kursen livskunskap :)

Jag förstår hur du tänker men kunskap är viktig och det är inte lika kul när man börjar missa tentor och ligga efter. Se till att hänga med i kurserna.

Mickis

Tjaa, lite sa ar det val :p jag forsoker gora mitt basta i skolan ocksa... det ar inte som att jag inte bryr mig alls. Det skulle bli for langt och sa att skriva om alla anledningar till varfor jag andrat attityd sa vi tar det sen haha